vrijdag vertrek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen biere - WaarBenJij.nu vrijdag vertrek! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen biere - WaarBenJij.nu

vrijdag vertrek!

Door: jeroenbiere

Blijf op de hoogte en volg jeroen

02 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Heey allemaal het is nu echt bijna zover.
ik heb een mailing list samen gesteld als je hiervan een mail kreeg sta je daar ook in(A)
Ik weet niet precies hoevaak ik de site bij kan houden. ik heb waarschijnlijk niet vaker dan eens in de week internet.
Allemaal een gelukig 2011 en tot over 3 maanden
X

• 02 Januari 2011 - 13:47

Circe:

Supervet, Jeroen! Geen slecht begin van 2011. Heeeeel veel plezier in ieder geval!

• 02 Januari 2011 - 13:59

Marc Visser:

Ha Meneer Biere,

Heel veel succes daar in Afrika. Wat jij daar gaat doen vind ik echt super man.
    Heel veel succes en ik trakteer je op een avondje stappen als je terug komt;)

adios,,

kus

• 02 Januari 2011 - 20:28

Emma:

Jeroentje!
    Ontzettend veel plezier, en natuurlijk ook sterkte gewenst, want het zal niet allemaal even leuk zijn.
    Ik ben benieuwd naar je verhalen en maak er een mooie reis van!
    X

• 03 Januari 2011 - 12:34

Anouk Van Dijk:

Aaaah jeroennie veel plezier ! x

• 05 Januari 2011 - 08:37

Danielle:

Heeeeeeeel veeeeeeel plezier in Ghana! (:

• 05 Januari 2011 - 09:14

Elisa:

Hai Jeroen,

Nu ga je dan echt bijna. Hoop dat alles is gelukt met de voorbereidingen. Heel goede reis en vooral veel plezier! Ben benieuwd hoe het met alle kinderen gaat.

Groetjes,
    Elisa

• 09 Januari 2011 - 13:18

Loes:

Hee Jeroen,
    Ik weet niet of je me nog kent, maar ik heb je gezien op de vrijwilligers dag.
    Ik zag toevallig je site.
    Wilde je nog even veel plezier wensen.
    Groetjes