Bijna weg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen biere - WaarBenJij.nu Bijna weg!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroen biere - WaarBenJij.nu

Bijna weg!!

Door: jeroenbiere

Blijf op de hoogte en volg jeroen

29 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Nou mensen het is bijna zo ver.
ik heb er super veel zin in maar ga jullie allemaal wel erg missen.
dit reisverslag is even een test of ik het een beetje snap haha maar komt vast wel goed ik zal zo vaak mogelijk proberen jullie op de hoogte te houden over wat ik daar doe
liefs jeroen

  • 01 Januari 2011 - 11:35

    Oma Anja Wes Dus:

    Leuk om te zien dat je dit reisverslag hebt geopend, zodat we je een beetje kunnen volgen als je zo ver weg zit.
    We hoorden dat je een spetterend afscheidsfeestje hebt gehad met je vrienden en dat het erg laat is geworden!!! Wat spannend dat je dit gaat doen. We denken dat de kinderen daar dol op je zullen zijn. Fijne tijd en tot zometeen, want we komen ook nog even in live afscheid nemen!
    Oma, Wesley, Dustin en Anja

  • 01 Januari 2011 - 11:36

    Ps:

    We gaan jou natuurlijk ook heel erg missen hoor!
    DOWA

  • 02 Januari 2011 - 11:37

    Olga:

    Jeroen!

    Ik wil je nog even heel veel plezier en succes wensen! Ik hoop dat je een fijne tijd daar gaat hebben.

    Liefs,
    Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

jeroen

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 31279

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 10 Juli 2015

Een half jaar Indonesie!

07 Januari 2011 - 11 April 2011

Ghana

Landen bezocht: