aiai - Reisverslag uit Accra, Ghana van jeroen biere - WaarBenJij.nu aiai - Reisverslag uit Accra, Ghana van jeroen biere - WaarBenJij.nu

aiai

Door: jeroenbiere

Blijf op de hoogte en volg jeroen

30 Januari 2011 | Ghana, Accra

ik krijg het verslag van deze week er niet op maar komt wel;)
x

  • 30 Januari 2011 - 19:04

    Tjerk:

    haha knuppel ;)
    iig staan de foto's van week 2 er nu wel op.. een paar hele mooie plaatjes!
    Je krijgt de groeten terug van rete veel mensen (behalve van Sander want die had daar geen zin in :P)

    spreek je!

  • 30 Januari 2011 - 19:55

    Esmée:

    Hahaha nou ik denk jeeeeeuj weer een nieuw verslag maar nee :(

  • 30 Januari 2011 - 21:10

    Marieke:

    Ik geloof dat Ghana al begint te wennen, of niet? Gezien je laconieke reactie? ;-)

  • 31 Januari 2011 - 20:39

    Pauline:

    Jeroentje hoe is het daar in Ghana? Ik hoop dat je het leuk hebt en kom snel terug haha!

  • 03 Februari 2011 - 08:19

    Brenda:

    Heey lieve Jeroen!

    Wat een leuke reisverslagen en de foto's zijn fantastisch! Hoop dat je het nog steeds erg naar je zin hebt!

    Ik mis je wel ontzettend hoor!
    Wilde even laten weten dat ik aan je denk!

    Heel veel plezier daar, hele dikke knuffel van je Albert-Heijn maatje (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

jeroen

Actief sinds 09 Nov. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 31280

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 10 Juli 2015

Een half jaar Indonesie!

07 Januari 2011 - 11 April 2011

Ghana

Landen bezocht: